Zorgeloos autorijden met Care by Volvo Gepubliceerd op 27 september 2019
Volvo Cars introduceert Care by Volvo, een uniek flexibel en alles-in-één abonnement waarbij klanten voor een vast bedrag per maand in een Volvo stappen. Daarbij is het zelfs mogelijk om tussentijds van Volvo te wisselen. Care by Volvo vormt dan ook een perfect alternatief voor het kopen of leasen van een Volvo.
Zorgeloos autorijden met Care by Volvo
Consumentengedrag verandert snel. Digitale en gepersonaliseerde ervaringen, transparantie, flexibiliteit en duurzaamheid voeren de boventoon. Ook willen mensen snel en eenvoudig hun mobiliteit kunnen regelen. Care by Volvo speelt hierop in door klanten voor een vast maandbedrag eenvoudig toegang te bieden tot een Volvo.
Aanvullend aanbod
Herrik van der Gaag, Managing Director van Volvo Car Nederland: “We zijn blij en trots om dit nieuwe Volvo product in Nederland te mogen aanbieden. We verwachten met name nieuwe klanten aan te trekken die op zoek zijn naar een compleet en flexibel product. Samen met onze dealers hebben we zorgvuldig afgestemd hoe Care by Volvo als aanvulling op ons reeds bestaande, succesvolle portfolio van Volvo Car Lease en Private Lease kan worden geïntegreerd. Dit is nieuw voor ons, we willen leren van de nieuwe inzichten en feedback van onze klanten. We maken deze reis samen met onze dealers want dit is fundamenteel voor ons gezamenlijk succes.”
Flexibiteit vanaf € 799 per maand
Naast de opzegtermijn van 3 maanden voor het eventueel omruilen van een Volvo of het opzeggen van het contract, is er de mogelijkheid om het 30 dagen uit te proberen. Het zeer flexibele abonnement is beschikbaar voor alle Volvo-modellen in een geselecteerd aantal uitvoeringen, vanaf € 799 per maand.
Een abonnement kan online worden afgesloten terwijl de auto bij een Volvo dealer in de buurt van de klant wordt afgeleverd. Ondanks het feit dat het mogelijk is om een contract zelf online af te sluiten, kan de potentiële klant uiteraard ook bij de Volvo dealer terecht voor advies.
Care by Volvo werd in 2017 gelanceerd en wordt inmiddels in de Verenigde Staten en een aantal Europese markten aangeboden. Care by Volvo is in Nederland per direct beschikbaar.
Eenvoudig te abonneren
Abonneren is zeer eenvoudig. Via de website van Volvo kiest de klant zijn of haar favoriete Volvo. Zodra de persoonsgegevens zijn ingevuld, neemt Volvo contact op met de klant. Na het uitwerken van de details krijgt de klant eenvoudig en zonder verborgen kosten toegang tot een Volvo. Verzekering, belasting, onderhoud, reparaties, service, winterbanden, direct vervangend vervoer en zelfs Wi-Fi in de auto zijn allemaal bij de prijs inbegrepen. De Care by Volvo klantenservice is op elke werkdag ’s avonds en op zaterdag overdag bereikbaar. “De flexibiliteit die Care by Volvo biedt, met een opzegtermijn van drie maanden, alles inclusief en de beschikbaarheid van de klantenservice maken dit een zeer aantrekkelijk en compleet aanbod. Geen verborgen kosten of aanbetalingen – het is allemaal erg transparant”, aldus Niels Demesmaeker, Head of Care by Volvo in Nederland.