Contact opnemen Wij verwelkomen je graag in één van onze vestigingen
Waarmee kunnen we je helpen?
Beoordelingen
Willem Klump
Jaren gelende een Volvo gereden en destijds uitstekende ervaringen gehad met deze garage. Nu weer terug bij Volvo. Nog steeds een zeer prettig, vriendelijk bedrijf met goede service. Afspraken worden nagekomen en je voelt je er welkom.
Peter van Hoije
Vorige week mijn nieuwe mineraal groene Lynk&co 01 More opgehaald. Van aankoop tot aflevering uitstekend geholpen door verkoper Dox. Auto was bij aflevering tiptop in orde en alles conform afspraak. En als ik tussendoor een vraag had, stuurde ik Dox een mail en beantwoordde hij die snel of hij belde me op. Dox, bedankt voor de uitstekende service ik ben super tevreden 👍
Jacques van der Laan
Of het nou met mijn leaseauto is of met mijn privé auto. Altijd goed, altijd duidelijk, altijd eerlijk.