Beoordelingen

9,1 op basis van 625 beoordelingen

Daphne Noname

kokkie elferink

Ziet er netjes uit. Vriendelijk geholpen
Niet geslaagd!

Maarten Smit

Op de afsluitdijk rij ik in mijn Volvo S60 uit 2007, onderweg van Groningen naar Noord-Holland als de mededeling oplicht “linker dimlicht” defect. Ik weet, ik kom laat weer thuis. In de middag heb ik wat tijd over. Ik waag de gok en bel Volvo Ton van Kuyk in Hoorn met de vraag of ze nog ruimte hebben om langs te komen. Daar wordt meteen volmondig ja op gezegd. Als ik aankom zie ik een keurig garagebedrijf met luxe showroom en idem dito werkplaats. Aan de balie van de werkplaats word ik direct geholpen door een medewerker. Geef me de sleutel maar en neem een kopje koffie, dan kijk ik er even naar. In de luxe koffiecorner bedenk ik me dat ik niet gevraagd heb wat het gaat kosten. Kan nog weleens tegenvallen ben ik bang. Het duurt langer dan ik dacht. Mijn zorgen nemen toe. Dan komt de medewerker weer tevoorschijn. Hij overhandigt mij de sleutel. Hij zegt dat hij ook nog wat werk heeft verricht aan een achterlicht. O jee denk ik. Ik vraag wat het kost. Hij zegt, service van de zaak.  Ik zeg, ik heb mijn auto helemaal niet bij jullie. Geen probleem, zegt hij. Als je wat wilt geven, we hebben een fooienpot. Vanzelfsprekend heb ik daar wat ingestopt. Wat een service. Chapeau!

Onze vestigingen

Zweden in Noord-Holland